Informatie voor de professionals

Waarom zou ik me aanmelden als professional bij ZorgScout.nl?

Bent u een coach, relatie therapeut, opvoedkundige of een andere  zorgprofessional? En werkt u voor maar één doel? Uw klanten de beste zorg bieden die ze verdienen?

Dan is ZorgScout.nl hét platform voor u!

Samen kunnen we zorgscout groot maken en hulpvragers de beste service bieden. Schrijf uzelf in en profiteer van alle voordelen die zorgscout u te bieden heeft!!

  • De zorgvrager komt gelijk bij de juiste professional.
  • Door u aan te melden, hebt u gelijk een eigen webpagina. Deze kun u gebruiken om u zelf te presenteren.
  • U als zorgprofessional kan zich blijven richten op uw vak, zorgscout.nl doet de rest!!
  • U eigen persoonlijke webpagina waarop u, uw unieke kennis, ervaring en werkwijze presenteert.
  • Een mogelijkheid om meer klanten te genereren: U betaalt geen commissie, de omzet in 100% van u.
  • Een regionaal/landelijk netwerk van collega zorgprofessionals in uw vakgebied.

Kortom, ZorgScout.nl biedt u toegang tot succesvol eigen ondernemerschap!

Wie kan zich als professional aanmelden op ZorgScout.nl?

ZorgScout.nl biedt hulpvragers een website waar zij anoniem en op een laagdrempelige manier vragen kunnen stellen en gekoppeld worden aan een geschikte professional. Als u een professional in de zorg bent, dan mag u zich aanmelden op ZorgScout.nl.nl

Wat zijn de kosten wanneer ik me aanmeld bij ZorgScout.nl?
Op dit moment is het volledig gratis om u aan te melden bij ZorgScout.nl. Dus meld u nu aan en ervaar zelf wat we u te bieden hebben!

Welk lidmaatschapsmodel zal ZorgScout.nl mij in de toekomst aanbieden?
Wij zullen u een eerlijk lidmaatschapsmodel aanbieden dat is gebaseerd op een lage contributie (per kwartaal/jaar) die u eenvoudig kunt terug verdienen. U hoeft geen commissie aan ons te betalen (de inkomsten die u via de site genereert komen 100% aan u toe),  omdat wij geloven in het principe dat de hulpvrager “recht” heeft op de beste professional, zonder tussenkomst van derden. Uiteraard zullen we u hier tijdig over benaderen.

Ik heb me aangemeld, maar ik vind mezelf niet terug in de zoekresultaten?

Om zeker te weten dat u voldoet aan de eisen die ZorgScout.nl stelt, moet u aanmelding nog worden goedgekeurd door ZorgScout.nl. Wij doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk voor u te regelen. Zodra u aanmelding is goedgekeurd, wordt u aanmelding binnen 24 uur zichtbaar.

Wat moet ik doen wanneer ik in een geschil of vordering ben betrokken?
Bespreek het geschil altijd met de hulpvrager en probeer om samen een acceptabele oplossing te bereiken. In een extreme situatie kun u de hulp inroepen van een mediator of een rechtszaak aanspannen.

ZorgScout.nl is uitsluitend een platform waar de hulpvrager en de professional samenkomen en kan derhalve nooit partij zijn of betrokken zijn in een geschil. ZorgScout.nl heeft niets te maken met de verplichtingen van de hulpvrager en de professional met betrekking tot de onafhankelijke overeenkomst tussen hen.

Wat is een review en hoe ontstaan deze?

Uw klanten hebben het recht om hun mening/feedback te geven op de door u geleverde diensten. Dit wordt een ‘review’ genoemd. Een review bestaat uit een kort commentaar. Een review geeft zeer waardevolle informatie aan toekomstige hulpvragers en geeft een goede indicatie van de reputatie van de professionals op ZorgScout.nl Goede reviews werken bovendien als fantastische marketing voor professionals!

Kan een review verwijderd worden?
ZorgScout.nl heeft het recht (maar is niet verplicht) om op elk moment een review van de website te verwijderen. In de volgende situaties zal ZorgScout.nl overwegen een review te verwijderen:

  • Wanneer er sprake is van een gerechtelijk bevel.
  • Wanneer de review persoonlijke informatie over de professional bevat
  • Wanneer de review lasterlijk, vulgair, obsceen of racistisch taalgebruik bevat en/of persoonlijke gegevens of links naar andere websites/pagina’s of scripts bevat.
  • Wanneer de review links of scripts bevat.
  • Wanneer de review niet is geschreven door een hulpvrager die gebruik heeft gemaakt van de diensten van de betreffende professional.
  • Wanneer er, naar het eigen inzicht van ZorgScout.nl, sprake is van misbruik van de website en diensten.

Als u van mening bent dat één van deze gevallen betrekking heeft op een bepaalde review, kunt u contact met ons opnemen via info@ZorgScout.nl. ZorgScout.nl zal dit vervolgens onderzoeken en indien nodig maatregelen nemen.

Het uitgangspunt is echter dat alle reviews op uw profiel worden geplaatst, om trouw te blijven aan onze eis van ‘onpartijdige recensies’ en de hulpvragers een goede vergelijking te kunnen bieden.

ZorgScout.nl