Kinderpraktijk Vlinder helpt kinderen goed in hun vel te zitten. Je kan er terecht voor kindercoaching, de crea coach club, diverse workshops en kinderyoga.
Over mij:
Ik ben Linde Hakenberg. Ik ben kindercoach, kinderyogadocent en moeder van 2 dochters.
Mijn werkwijze:
Kindercoaching helpt kinderen om blij te worden met zichzelf. Het maakt ze bewust van hun kwaliteiten en mogelijkheden. Ouders krijgen handvatten hoe ze op een fijne manier om kunnen gaan met hun kind.
Bij de crea coach club kan je zoon of dochter eens per maand komen knutselen, kletsen en meer over zichzelf leren.
Regelmatig worden er workshops verzorgd op het gebied van hoogsensitiviteit en het vergroten van zelfvertrouwen.
Tevens zijn er wekelijks kinderyogalessen voor kinderen van 4 t/m 10 jaar. Kinderen leren hier met hun aandacht naar zichzelf te gaan en te ontspannen.
Mijn Doelgroep:
Kinderen van 4 t/m 10 jaar die hooggevoelig zijn of vaak boos/verdrietig/bang of onzeker zijn.
Over mij:
Klas24 wordt gevoerd door Diënne Kamphuis, specialist in zorgvragen voor het onderwijs. Diënne is onderwijsmens pur sang: zij is ambulant begeleider, docent en projectontwikkelaar. Zij is creatief en schrijft over leer- en gedragsproblematieken. Zij is o.a. afgestudeerd 1e graads docente Economie, Master SEN, dyslexie-behandeler en autismespecialist.
Mijn werkwijze:
Als mensen niet goed weten om te gaan met hun (verborgen) dyslexie, taalprobleem of concentratieprobleem, gaat er veel tijd verloren. Wanneer scholen met een begeleidingsvraag zitten; dan komt klas24 in beeld:
ADVIES: klas24 adviseert u graag over de mogelijkheden van u en/of uw kind. klas24 geeft advies over het gebruik van het juiste en meest passende hulpmiddelen en werkwijze van doceren.
BEGELEIDING: klas24 gaat graag de begeleiding samen met ouders en school aan opdat het kind/ de jongere zo veel mogelijk leerrendement weet te behalen. Ook begeleidt klas24 bij stage en het vinden van werk/ dagbesteding.
CURSUSSEN: klas24 geeft lezingen over leer- en gedragsproblemen en cursussen over de wijze waarop men daarmee om kan gaan.
PRODUCTEN: klas24 heeft een boek over taalontwikkelingsstoornissen geschreven (zie ook tosenik.nl) en is momenteel bezig een boek over autisme te schrijven. Ook is het boek ‘portretten in een tbs-kliniek’ een product van klas24.
Mijn Doelgroep:
Mensen met een taalontwikkelingsstoornis, waaronder dyslexie; mensen met een vorm van autisme of andere psychiatrische problematiek.
Categorie:
Onderwijs
Ik ben geregistreerd bij:
CRBK en LIRA
Over mij:
Hallo, ik ben Meinte de Groot en na jaren van omzwerven op de arbeidsmarkt, de diagnose ADHD gekregen. Wat een verademing, wat een geweldige gedachte dat ik dus al die tijd niet gek was. Het had een naam…ADHD. Nu na 15 jaar heb ik de volgende stap gezet, ADHD coach gespecialiseerd in kinderen en pubers. Na jaren werken in de kinderopvang was dat een logische volgende stap. In juni het diploma ADHD-ADD coach gehaald en nu bezig Kids First van de grond te krijgen.
Mijn werkwijze:
Kids First is: coaching
Kids First is : voorlichting
Kids First is: training
Kids First is: observatie
Kids First is: lezingen
Ik werk altijd vanuit het kind/puber. En daarbij wordt niet gekeken naar de beperkingen, nee we kijken samen naar de mogelijkheden. En waar nodig creëren we mogelijkheden. Kids First heeft een spel ontwikkeld waarbij ik kinderen/pubers op een speelse manier uitdaag hun gevoelens te uiten. Verder heb ik een aantal professionals om me heen die ik waar nodig kan inzetten. Zoals een gezinscoach, een psycholoog, een psychiater en mijn eigen ADHD coach die zich vooral richt op volwassenen. En een kind met ADHD betekent vaak……..idd.
Mijn Doelgroep:
Kinderen, pubers met de diagnose ADHD-ADD-ASS. Die om welke reden of zelf vastlopen of waarvan de ouders met de handen in het haar zitten.
Voor de trainingen gaat het eigenlijk om iedereen die met kinderen werkt of gaat werken, maar ook mensen die in hun werk met kinderen te maken kunnen krijgen.
De voorlichting wordt gegeven op scholen, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en verenigingen maar soms wordt er door een ouder een avond georganiseerd.
Categorie:
Gezondheidszorg, opvoeding, scholing, coaching
Geregistreerd: N.V.T
Over jezelf: Na mijn HBO-Verpleegkunde studie deed ik ervaring op in de gehandicaptenzorg, ouderen- en gezinszorg en de psychiatrie in zowel Twente als de regio Amsterdam. Daarna deed ik een Mediastudie en schreef, produceerde en regisseerde uiteenlopende producties voor televisie en bedrijven.
Doordat mijn zoon eind 2010 door een val gehandicapt raakte kwam ik weer in de zorg terecht. Na jaren ploeteren en zorgen is hij weer op de rit en krijg ik van allerlei mensen de vraag hoe ik dat geregeld heb. Ook mijn eigen gezondheid heeft een aantal jaar flink onder druk gestaan en dat heeft mij weerbaar en ervaringsdeskundige gemaakt. Situaties die voor veel mensen enorm complex zijn, zie ik na zoveel jaren gecompliceerde zorgervaring als iets wat ik eenvoudig kan oplossen.
Ik maak nog steeds graag films en documentaires maar haal ook veel voldoening uit het doorgeven en benutten van mijn kennis en eigen ervaring in de zorg. Vooral nu de nood in de gehandicapten- en ouderenzorg zo hoog is.
Werkwijze: Omdat ik al bijna 25 jaar als zelfstandige werk, is het eenvoudig om mijn diensten in de lichamelijke en geestelijke zorg ook zelfstandig aan te bieden, waardoor ik zowel lange als kortdurende opdrachten kan aannemen en zeer flexibel ben in mijn beschikbaarheid.
Nadat ik telefonisch met je heb afgesproken, kom ik langs om je zorgvraag in kaart te brengen. Ik maak vervolgens een inschatting van uren en sluit daarop een modelovereenkomst van opdracht met je af, die we beiden te allen tijde kunnen beëindigen. Voor incidenteel geleverde zorg kan ik je een factuur doen toekomen.
Doelgroep: Ouderen, verstandelijk gehandicapten en psychiatrische patiënten
Kijk op mijn website om over mijn ervaring met diverse mensen en zorgsituaties te lezen: Kijk op mijn website om over mijn ervaring met diverse mensen en zorgsituaties te lezen
Praktijk DoorVerbinden heeft als specialisatie rouw- en verliesverwerking en versterking van het zelfvertrouwen.
Beeldende therapie is geschikt voor volwassenen en kinderen die niet kunnen praten over wat er binnenin hen speelt. Het is een ervaringsgerichte therapie waarin o.a. gewerkt wordt met verf, klei, krijt en papier. De beeldende werkvormen helpen je om je problemen zichtbaar te maken en te ervaren. Hierdoor wordt het mogelijk om verder te komen met het verwerken van het verlies of het versterken van het zelfvertrouwen.
Over mij:
Mijn naam is Alice Dunsbergen. Sinds enkele jaren ben ik eigenaar van mijn eigen praktijk DoorVerbinden. Tijdens mijn studie beeldende therapie heb ik geleerd dat iedereen zijn eigen persoonlijke beeldtaal heeft, (dus ik ook !) en dat je jezelf met beeldende werkvormen ook kunt uiten maar op een andere manier dan met woorden.
Ik houd ervan om samen met mijn cliënten te ontdekken dat waar woorden tekortschieten, beelden kunnen spreken!
Mijn werkwijze:
Na een eerste kennismaking, volgt een intakegesprek.
De behandeling begint met een observatieperiode waarvan ik een observatieverslag maak. Aan de hand van het observatieverslag bepaal ik samen met mijn cliënt aan welke doelen er de komende tijd zal worden gewerkt. Na ongeveer 4 sessies vindt er een tussenevaluatie plaats om te zien of de gestelde doelen nog bijgewerkt moeten worden.
Als de tiende sessie is afgerond, vindt er een eindevaluatie plaats. Dan is er de gelegenheid om te bespreken of de gestelde doelen zijn behaald of dat er een vervolg dient te komen.
Mijn Doelgroep:
Volwassenen en kinderen die problemen hebben met rouw- en verliesverwerking of problemen met versterking van zelfvertrouwen.
Ik ben geregistreerd bij:
FVB en SRVB onder registratienummer 5306
Welkom bij:
BreinVitaal Psychologenpraktijk voor neurofeedback en cognitieve gedragstherapie. Ik ben gespecialiseerd in ADHD, autisme en slaapklachten.
Over mij:
Ik ben drs. Peter Paul Both, Psycholoog NIP en oprichter van Psycholoog Nijmegen en dagelijks behandelend psycholoog. Bij het coachen van een cliënt met ADHD kwam ik in contact met de neurofeedback methode als aanvullende behandeling. In mijn vriendenkring ken ik mensen die zelf worstelen met ADHD, PDD NOS en Asperger, of een kind hebben met deze kenmerken. Voor veel cliënten geldt dat medicatie niet (meer) werkt of onvoldoende resultaat oplevert. Of ze hebben al diverse therapieën geprobeerd met geen of weinig resultaat. Ik heb mijn praktijk in 2004 opgericht en behandel sinds 2010 met neurofeedback en gesprekstherapie. Ik heb in Leiden en Nijmegen psychologie gestudeerd en heb daarna nog diverse opleidingen en trainingen gedaan: cognitieve gedragstherapie, postdoctorale opleiding neurofeedback (2008-2010, cognitieve gedragstherapie en bijscholingen via het internationale instituut voor neurofeedback, de BCIA. Ik ben aangesloten bij het Nederlandse instituut voor psychologen (NIP) en de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG).
Kenmerkend voor mij zijn: goed kunnen luisteren, analyseren en anderen stimuleren en motiveren. Voor diverse cliënten heb ik doorbraken bereikt op het gebied van o.a. overspannenheid, ADHD, autisme en slaapklachten waardoor ze in school- of werksituaties meer uit zichzelf kunnen halen. Ook zijn hun relaties, indien deze verstoord waren, in een rustiger vaarwater gekomen.
Mijn werkwijze:
Het eerste gesprek is een inzichtgesprek. In het vervolggesprek kijken we wat nodig is hersentraining/neurofeedback, gesprektherapie of een combinatie hiervan.
Mijn Doelgroep:
ADHD, autisme, slaapklachten bij kinderen vanaf 12 jaar en bij volwassenen
Ik ben geregistreerd bij:
NIP, NFG, RBCZ.
Welkom bij Paard en MenZ! Een bedrijf welke gespecialiseerd is in training en coaching m.b.v. paarden als co-coach.
Paardencoaching kan ingezet worden op verschillende gebieden zoals:
– valkuilen leren (her)kennen en hiermee omgaan
– omgaan met werkdruk/ stress
– grenzen aan (durven) geven
– omgaan met frustraties
– communicatie met anderen
– teambuilding
Ervaring met paarden is NIET nodig! De coach draagt zorg voor veiligheid en zal verduidelijken wat het paard weergeeft.
Over mezelf:
Mijn naam is Sylvia en ben 35 jaar. Ik werk ruim 10 jaar in het (basis)onderwijs. Gestart als groepsleerkracht en nu inmiddels al ruim 6 jaar als Intern Begeleider. Woorden die kenmerkend zijn voor mij: betrouwbaar, enthousiast, praktisch, kennis van zaken, eerlijk en betrokken.
Na ruim 10 jaar ervaring in het (basis)onderwijs heb ik besloten een eigen bedrijf te starten. Regelmatig zit ik als Intern Begeleider om tafel met collega’s, ouders en/ of kinderen die vastlopen in hun ontwikkelingen of niet weten om te gaan met bepaald gevoelens en/ of emoties.
Doordat zij vastlopen in hun eigen ontwikkeling heeft dit effect op hun hele omgeving. Gezin, werk, vrienden etc. Door met ze in gesprek te gaan en patronen helder te maken m.b.v. een paard kunnen er snelle stappen gezet worden in de ontwikkeling.
Werkwijze:
Een kennismakingsworkshop kan al veel duidelijkheid geven over het werk wat ik doe. Van hieruit voeren we een intake waarna een (vrijblijvende) offerte opgemaakt wordt. Indien deze akkoord is, zijn er gemiddeld 4 tot 7 sessies nodig om de doelen te behalen. Deze doelen worden uiteraard besproken tijdens de intake en in de offerte vastgelegd.
Doelgroep:
Paard en MenZ richt zich op volwassenen van 18+ die zich graag verder willen ontwikkelen in de breedste zin van het woord. Heeft u een specifieke vraag, neem dan contact op via de site…
Bij ouders die vastlopen in de opvoeding van hun kind(eren), worden kinderen ook begeleid m.b.v. het paard.
Dans van de vlinder; praktijk voor rouw- en verliestherapie voor kinderen, jongeren en volwassenen.
Over mezelf:
Mijn naam is Bertine ten Brinke en ik ben werkzaam als rouw- en verliestherapeut in mijn praktijk in Monster.
12 Jaar geleden heb ik het roer omgegooid (na 20 jaar werkzaam te zijn geweest als Z-verpleegkundige) en ben weer de schoolbanken ingegaan om me volledig te richten op mensen die een verlies hebben geleden.
Ik merk aan mezelf dat dit werk heel goed bij me past; ik word er blij van en elke keer als een cliënt na een aantal sessies de deur voorgoed achter zich dicht trekt ervaar ik dat als een cadeau.
Om goed voor mezelf te zorgen wandel ik veel met de hond ((ik woon aan de kust), lees graag, ga graag op pad met man en dochters.
Werkwijze:
Het belangrijkste motto in mijn werk is:
DE LANGSTE REIS IN EEN MENSENLEVEN IS DE REIS VAN JE HOOFD NAAR JE HART.
En op die reis wil ik graag een stukje met mensen meewandelen.
In de loop van de jaren heb ik gemerkt dat het hoofd vaak iets anders zegt dan het hart; ze spreken elkaar tegen. Toch weten mensen vaak niet hoe ze bij het hart moeten komen en kijk ik samen met hen hoe ze daar -voorzichtig- weer bij kunnen komen.
Ik doe dit dmv gesprekken (verschillende methodieken), werkvormen (muziek, schilderen etc.), mindfulness, systemisch werk.
Ik werk zowel individueel als in groepen (zie hieronder).
Daarnaast kom ik ook bij gezinnen thuis waar ik het gezin begeleid als men weet dat er iemand gaat overlijden of als het gezin vastloopt in het contact met elkaar door het verlies wat is of wordt geleden,
Doelgroep:
Kinderen, jongeren en volwassenen die aan de dood of aan het leven een verlies hebben geleden.
Bij verlies aan het leven kan je denken aan verlies van je gezondheid, verlies van je baan, een echtscheiding, verlies van je geboorteland, ongewild kinderloos zijn.
Ik werk zowel individueel als met echtparen en groepen.
Bij groepen werk ik met rouwgroepen; mensen die ongeveer het zelfde hebben meegemaakt en bij elkaar herkenning en erkenning vinden.
Daarnaast bied ik mindfulnesstrainngen en creatieve workshops aan.
Ik geef trainingen en lezingen op maat voor bijvoorbeeld de gezondheidszorg en scholen.
En geef les op het Albeda college in Rotterdam aan verpleegkundigen die de kinderaantekening halen.
Ik ben geregistreerd bij:
Land van rouw; http://www.landvanrouw.nl
Landelijke Steunpunt Rouw; www;landelijksteunpuntrouw.nl
Stelt u zich eens voor hoe het zou zijn als conflicten niet onnodig hoog oplopen in uw instelling, uw personeel bekwaam en weerbaar is tegen agressie en professioneel kunnen omgaan met moeilijk gedrag.
NIKAO is er van overtuigd dat menselijk gedrag positief beïnvloed kan worden zodat negatieve effecten van agressie voorkomen of op zijn minst beperkt kunnen worden.
Over mezelf:
NIKAO is een eenmanszaak welke opgericht is door Niek Wolters. In zijn loopbaan is hij o.a. werkzaam geweest als trainer in verschillende vechtsportdisciplines, hulpverlener in de verslavingszorg, pedagogisch medewerker in een jeugdgevangenis, ambulant, outreachend hulpverlener voor tienervaders en maatschappelijk werker voor het Steunpunt huiselijk geweld. Zijn enthousiasme en vakkennis prikkelt om zich verder te ontwikkelen en haalt het beste in hen naar boven.
Werkwijze:
NIKAO biedt (incompany-) trainingen aan aan o.a. zorgprofessionals met als doel hen toe te rusten in het omgaan met weerstand, conflicten en agressie. Trainingsprogramma’s komen tot stand door een grondige verkenning van de wensen. In principe is elk traject op maat afgestemd op de behoeften van de klant.
Doelgroep:
NIKAO richt zich op overheidsinstellingen, zoals politie, uitkeringsinstanties, docententeams, zorg- (zoals bijv. verpleegkundigen) en hulpverleners (zoals bijv. maatschappelijk werkers).
Welkom bij:
Kindsbelang. Coaching – training – mediation – behartiger voor kind en ouders – begeleiding.
Gespecialiseerd in gezinsproblematieken – kind binnen een scheiding – conflict scheidingen.
Kinderen krijgen een stem, hun belangen worden vertegenwoordigd. Ouders krijgen handvaten om ouder te blijven van hun kind binnen scheiding, maar ook hun nieuwe leven te leven.
Over mij:
Mark Helmink is eigenaar van Kindsbelang vader van 3 kinderen en partner wonend in het Veluwse dorp Vaassen. Na jaren lange kennis opgedaan als ervaringsdeskundige van buitensluiten (pesten), anders zijn en alle problemen van scheidingen is Kindsbelang ontstaan. Om kinderen en ouders te begeleiden in hun proces van om te gaan met de situatie. Vanuit de ervaringen een vriendelijke en onafhankelijke partij in het behartigen van de droom van het kind. Daarnaast is er een train-coaching ontwikkeld die uitleg geeft aan de essentie van het kind, wat scheiden echt inhoud maar ook de invloeden op het zijn van kind en ouders binnen een probleem scheiding. Herkennen van signalen en wat je er mee kan. Er is een train-coaching voor ouders, voor professionals is er een train-workshop. Werken aan de oorzaak levert meer en langdurige resultaten in een veel kortere tijd, dan werken aan het probleem op te willen lossen.
Mijn werkwijze:
Kindsbelang is opgericht vanuit eigen ervaringen samen met de professionele kennis. Een stap verder dan de huidige interventie methodes staat de ervaring van kind – ouder en direct betrokken netwerk centraal.
Kindsbelang ziet het probleem als signaalfunctie om dichter bij de oorzaak te komen. Door in gesprek te gaan, vanuit onbevangen luisteren naar wat de ander behoeft, coaching en kennis van de essentiekracht. Komt er verbetering in elke situatie.
Mijn Doelgroep:
Kinderen, jongeren, ouders en professionals die werken met minderjarige.
Ik ben geregistreerd bij:
de Raad van Mediators ADR-international en ICR-register
Over mij:
Mijn naam is Mieke Hampsink, 46 jaar oud.
In de afgelopen 25 jaar ben ik werkzaam geweest in de tweedelijns-jeugdhulpverlening, in verschillende functies.
Hierdoor bezit ik over een flinke rugzak vol met kennis en ervaring van verschillende methodieken. Mijn kracht is dat ik deze methodes integraal in kan zetten, dat wil zeggen dat ik de verschillende methodieken gecombineerd weet toe te passen, zodat er een begeleidingstraject op maat ontstaat; niets meer en niets minder.
Ik ben zeer gedreven in mijn werk met kinderen, ouders en collega-professionals. Daarnaast heb ik een niet te stillen honger naar persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Mijn manier van werken kenmerkt zich door laagdrempeligheid, dichtbij een cliëntsysteem te staan, openheid en transparantie. Ik vind het belangrijk dat er een klik is tussen het kind of de jongere, het gezin of een leerkracht. Pas dan kan er een begeleidingsrelatie ontstaan, waardoor de begeleiding ook sneller effectief kan zijn.
Wie ben ik nog meer…
Naast jeugdhulpverlener ben ik ook getrouwd en moeder van twee fijne kinderen in de puberleeftijd. Mijn drijfveren worden gevoed vanuit de ervaringen die ik als moeder heb. Ik ben me zeer bewust van de invloed die wij als volwassenen hebben op de ontwikkeling en het functioneren van kinderen en jongeren.
Mijn werkwijze:
Mijn manier van werken kenmerkt zich door de verschillende pijlers waar ik mijn begeleiding op
Richt.
systeembenadering
Er zijn meerdere elementen die het gedrag van een kind en een jongere beïnvloeden. Een kind of jongere is onderdeel van meerdere systemen, nl het gezin maar ook de klas waar hij / zij in zit.
Om de hulp effectief te laten zijn vind ik het belangrijk om die verschillende systemen te betrekken bij het proces van gedragsverandering.
Transparantie
Een ander aspect wat ik belangrijk vind is dat kinderen, jongeren en hun ouders en leerkrachten weten wat we bespreken met wie en waarom. Ieders toestemming hierbij is voor mij een voorwaarde.
Doelgericht
Voordat ik begin met de begeleiding vind ik het belangrijk om van te voren goed duidelijk te hebben met elkaar waar we naar toe werken.
Ik vind het belangrijk dat de doelen die we met elkaar stellen, ook haalbaar zijn. Om die reden is een analyse van het probleem en de hulpvraagverduidelijking een belangrijk onderdeel van het traject.
Tussentijdse evaluaties helpen om te kijken of het werkt wat we doen, of dat we moeten bijstellen.
Jeugdhulp thuis
Kinderen opvoeden is een belangrijke en uitdagende taak, die niet altijd even makkelijk is. Het opvoeden en opgroeien gaat met vallen en opstaan. Soms stuit je als ouder op vragen en weet je niet hoe je met bepaald gedrag van je kind om moet gaan. Het opvoeden van je kind pakt dan soms net anders uit dan je dacht en het gaat niet zoals je graag had gewild. In je opvoedaanpak heb je vaak al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Vooral in de overgangsperiodes in de ontwikkeling, bijvoorbeeld van peuter naar kleuter of van tiener naar adolescent. Voor allerlei mogelijke vragen op het gebied van opvoeding en ontwikkeling kunt u bij mij terecht.
Jeugdhulp in school
Door de veranderingen in het onderwijs is het vak van leerkracht veranderd en ook zwaarder geworden. Er wordt van een leerkracht verwacht dat er naast het aanbieden van de lesstof gericht op de cognitieve ontwikkeling, zij ook aandacht besteden aan de sociale emotionele ontwikkeling van kinderen. Tegelijkertijd zijn de klassen groter geworden op veel scholen.
Ik bied ondersteuning op school voor leerkrachten in de vorm van intervisie en individuele coaching hoe om te gaan met deze ontwikkelingen in het onderwijs. Hoe kun je je motivatie en gedrevenheid vasthouden in deze ontwikkelingen zonder daarbij concessies te hoeven doen in je persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit?
Daarnaast zal het ziekteverzuim teruggedrongen worden in het onderwijs. Mijn persoonlijke visie is dat wanneer er goed voor een leerkracht en zijn professionaliteit gezorgd wordt, zij ook beter in staat zijn om goed voor de leerlingen en hun specifieke onderwijsbehoeften te zorgen.
Ondersteuning van de leerkracht bij lastig gedrag in de klas maakt ook onderdeel uit van mijn hulp. Dit kan klassikaal, individueel of in kleine groepjes, al naar gelang de vraag.
Mijn Doelgroep:
Gezinnen met kinderen in alle leeftijden, waarbij sprake is sociaal emotionele problematiek. Deze kunnen veroorzaakt worden doordat er sprake is van een mogelijke kindfactor, zoals ADHD, ADD, autismespectrumstoornis, hoog-sensitiviteit, maar ook door factoren van buiten af zoals echtscheiding, rouw/verlies, pesten.
Ook voor vragen rondom de opvoeding zoals zindelijkheid, pubertijd en dergelijke.
Ik ben geregistreerd als:
Bamw: 461017564
SKJ: 110007337
NFG: 8113
AGB-code praktijk: 90.100252
Praktijk-Sas-Verbindt biedt Systeemtherapie (Relatietherapie en Gezinstherapie) en Individuele psychosociale (kinder- en jongeren) therapie in Eibergen.
Systeemtherapie is de overkoepelende term voor relatie- en gezinstherapie. Het is een erkende vorm van psychotherapie. Het wordt zo genoemd omdat iedereen deel uitmaakt van een groter geheel (een systeem), zoals een gezin, een vriendengroep, de schoolklas, het werk. Binnen die sociale systemen hebben we contact met andere mensen en beïnvloeden we elkaar.
Een systeemtherapeut richt zich niet alleen op het individu, maar vooral ook op het individu in relatie tot anderen. Tijdens de therapie is er aandacht voor de invloed van omgevingsfactoren, zoals werk, school, sociaal netwerk, cultuur en religie. De klachten of problemen worden bekeken vanuit de context: samen met de cliënten wordt onderzocht waar de moeilijkheden mee te maken hebben en wie of wat kan helpen in het proces naar verandering. Het samen zoeken naar de mogelijkheden en positieve krachten van het systeem is een belangrijk onderdeel van de behandeling.
Werkwijze:
Door middel van een online agenda bepaal je zelf het proces, hoe vaak je komt en hoe lang je over een traject wil doen. De eerste telefonische aanmelding is kosteloos en vanuit hier gaan we met elkaar op zoek naar dat waar je graag mee aan de slag wil gaan.
Belangrijke kernbegrippen van waaruit ik werk zijn nieuwsgierigheid, betrokkenheid, warm en steunend én werken vanuit elkaars krachten en kwaliteiten.
Mijn doel is om als ‘echt mens’ therapeutisch te werken, waarbij mijn betrokkenheid, bevlogenheid en humor een belangrijke factor zijn in de sessies.
Doelgroep:
Praktijk-Sas-Verbindt biedt behandeling voor zowel, koppels, volwassenen, jongeren en kinderen.
Registratie:
NVPA lidnummer: 104978
NVRG lidnummer: 15188
RBCZ lidnummer: 190142R
SKJ lidnummer: 100006451
Persoonlijke/levensvragen gericht op;
onzekerheid, spanning, stress, ongelukkig voelen
moeilijk keuze maken/ dilemma, een stap willen maken maar niet weten hoe
contact problemen, meer ontspannen willen zijn en gemak voelen in contact maken/zijn
assertiviteit, grenzen aangeven, opkomen voor jezelf.
zingeving
Professionele vragen gericht
communicatie/contact
leiderschap
ontwikkelen/verdiepen als professional
presentatie
zingeving
verandering (van baan/carrière)
Over mezelf:
Ik ben van huis uit muziektherapeut en heb me tevens gespecialiseerd in het werken met psychodrama en voice dialogen. Daarnaast werk ik ook als trainer en coach.
Mijn praktijk bestaat inmiddels al 20 jaar.
Wat mij typeert in mijn werk is mijn lichtheid, humor, concreetheid, speelsheid, warmte en het weten te raken van de kern.
Werkwijze:
Mijn methodiek nodigt uit tot doen, ervaren, beschouwen, verkennen en vieren.
Je wordt letterlijk uit de stoel gehaald. Gevoelens, gedachtes, gedrag, wensen, behoeftes worden tastbaar gemaakt. In beelden omgezet. Dat werkt erg krachtig en intens.
Doelgroep:
Adolescenten, jong volwassenen, volwassenen.
Mensen die geen psychiatrische aandoeningen hebben of ernstige persoonlijkheid stoornissen.
Ik ben geregistreerd bij:
CRKBO
Lid van de VVP (Vereniging voor Psychodrama)
Over mijzelf:
Mijn naam is Djoeke Nederend en sinds januari 2015 actief als Jeugd en kindercoach in Eibergen en omgeving.
Het ontbreken van laagdrempelige
ondersteuning bij het grootbrengen van kinderen heeft mij
zeer gemotiveerd om deze vorm van ondersteuning aan te bieden.
Daarnaast heb ik altijd een grote verbondenheid met kinderen gevoeld.
Ik respecteer ieder kind zoals hij/zij is. Hoe fijn is het om gewoon jezelf te kunnen zijn.
Mijn werkwijze:
We maken eerst kennis (dit kan eventueel ook telefonisch)
Kennismakingsgesprek is gratis.
Besluiten we beiden te starten met het coachingtraject dan zal een
intakegeprek ingepland worden. (Met 1 of 2 ouders en het kind)
Daarna volgt een gesprek met het kind. Afhankelijk van de leeftijd van het kind zal dit een half uur tot een uur duren.
Om de kosten te beperken, werk ik voorlopig nog vanuit mijn eigen woning.
Ook is het mogelijk dat ik u thuis bezoek.
Afhankelijk van de situatie pas ik een werkvorm toe.
Enkele voorbeelden hiervan zijn;
•Kwaliteitenspel
•Touwtje, hoe geef jij je grenzen aan
•Coachee
•Bardo oefening
•Het G denken
•Tekenen
•Kids skills
•Stad van Axen
•Herinneringsboekje
•Visualisaties
•Delenwerk
•Rouwtijdslijn
Mijn Doelgroep:
Kinderen/Jongeren van 4 t/m ca. 20 jaar.
Faalangst, rouwverwerking, hoog sensitiviteit, angsten.
Begeleidingstraject voor ouder en kind tijdens echtscheiding situaties.
Categorie:Opvoeding en relatie.
Geregistreerd: –
Coaching Totaal is een praktijk voor kindercoaching, traumaverwerking, weerbaarheidstraining en didactische begeleiding. De hulp die geboden wordt is laagdrempelig en vaak van korte duur (4 tot 6 sessies). Het doel van de begeleiding is dat kinderen vaardigheden leren zodat ze steviger in hun schoenen staan en met hun probleem om kunnen gaan.
Heeft uw kind last van angsten, snel boos zijn, weinig zelfvertrouwen. Of heeft uw kind iets meegemaakt waar het nog dagelijks last van heeft (ongeluk, verlies van een dierbare, echtscheiding, inbraak etc)? Dan kan Coaching Totaal zeker iets voor u betekenen.
En zit uw kind op het voortgezet onderwijs of gaat het daar bijna mee starten, dan is de training ‘Ik leer leren’ een aanrader! Uw kind onderzoekt wat zijn leerstijl is, hoe zijn huiswerk te plannen en om te gaan met faalangst.
Bent u geïnteresseerd? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of kijk op http://www.coachingtotaal.nl
Over mezelf:
Mijn naam is Sandra de Swart. Ik ben, na het afronden van de Pedagogische Hogeschool, gaan werken in het speciaal basisonderwijs en daar nooit meer weg gegaan. Mijn passie zit in het begeleiden van kinderen die net dat extra beetje zorg nodig hebben. Na 15 jaar fulltime als groepsleerkracht te hebben gewerkt ben ik ambulant begeleider geworden om niet alleen de kinderen, maar ook de leerkrachten te begeleiden die zorgkinderen in de klas hebben.
Daarnaast heb ik de opleiding voor kindercoach gedaan en allerlei cursussen om me nog beter te bekwamen in mijn vak. Ik bied professionele begeleiding op maat, altijd afgestemd op de hulpvraag van ouder en/of kind.
Werkwijze:
Kindercoaching:
U kunt allereerst altijd vrijblijvend informatie opvragen. Op die manier kunnen we samen al bekijken of ik iets voor u kan betekenen of dat ik u moet doorverwijzen.
Indien u een coachingstraject aanvraagt volgt er eerst een intakegesprek bij u thuis. Na dit gesprek wordt in overleg bepaald hoeveel sessies er nodig zijn.
Na afloop van het traject volgt er nog een evaluatiegesprek.
Voor een EMDRbehandeling of training ‘Ik leer leren’ of Rots & Water is geen uitgebreid intakegesprek nodig.
Doelgroep:
Coaching Totaal werkt met kinderen en jongeren in de leeftijd van 6 t/m 18.
EMDR behandelingen zijn voor zowel kinderen als volwassenen.
Categorie:
Kindercoaching, coaching, traumaverwerking, weerbaarheid
TwinkelCoach & Co helpt door coaching en communicatie kinderen, jongeren en volwassenen hun twinkel terug te vinden. Dit niet alleen als KinderCoach, JongerenCoach, VolwassenenCoach, Gezinscoach, OpvoedCoach en CommunicatieCoach, maar ook door het geven van lezingen, groepstrainingen, workshops en speciale programma’s voor overgewicht, rouw en echtscheiding. Daarnaast biedt TwinkelCoach & Co nu ook de ik leer leren training en de brugklastraining en de Rots en Watertraining aan.
Heeft je kind of jijzelf last van twinkeldieven, zoals:
Faalangst of een negatief zelfbeeld
Verlegen of onzeker zijn
Pesten of gepest worden
Moeite hebben met het maken van vrienden
Verdrietig zijn
Boos zijn of moeite hebben met uiten van gevoelens
Overgewicht
Verdriet door rouw of een echtscheiding
AD(H)D
Hoogbegaafdheid
Hooggevoelighied/hoogsensitiviteit
TwinkelCoach & Co wil dat je sprankelt, je krachtig voelt, plezier en zelfvertrouwen hebt.
Het gevoel dat jij goed bent om wie je bent. Dat je er mag zijn en dat je blij bent met jezelf!
Niemand hoeft jou, ouder of verzorger van een of meer kinderen, te vertellen wat je moet doen.
Jij weet zelf al wat je ‘moet’ doen. Toch is het soms het fijn om met een onafhankelijk iemand van buitenaf, die geen oordeel over jou of je gezin heeft, te praten over wat jou bezighoudt.
Iemand met wie je in vertrouwen praat over jouw problemen met het opvoeden en de twinkel die je daardoor dreigt kwijt te raken. Zo iemand is Twinkelcoach & Co.
Over mezelf:
Ik, Marjo van Anholt-Carels, ga in alle rust en vertrouwelijkheid samen met jou op zoek naar manieren om de twinkel in jezelf terug te vinden.
Werkwijze:
Wat ik doe om dit doel te bereiken, hangt helemaal af van het soort hulpvraag en wie ik voor mij tref. Voor ouders en verzorgers hanteer ik natuurlijk andere technieken dan voor een kind van vier of een jongere van zestien jaar. Om te ontdekken wat de twinkeldief is en hoe we jouw twinkel terug kunnen vinden, ga ik als volgt te werk:
Eerst maken we telefonisch kennis;
Als dit bevalt, plannen we een intakegesprek in. Gaat het om je kind, dan ben jij daar als vanzelfsprekend bij;
Tijdens de intake stellen we samen de hulpvraag vast;
Vervolgens gaan we het coaching traject in. Dit Kan 1 sessie zijn, maar soms zijn er wat meer nodig. Het maximale is 8. Iedere sessie duurt 45 minuten.
Gesprekslocatie
Een huiselijke situatie is het prettigst om met TwinkelCoach & Co aan de slag te gaan. Afhankelijk van jouw wensen gaan we bij jou of bij mij aan de keukentafel zitten. Betreft je hulpvraag je kind, dan adviseer ik je om de gesprekken altijd in een voor zijn of haar vertrouwde omgeving te laten plaatsvinden. Dat kan thuis zijn, maar ook bij opa en oma, de oppas of op school. Als het maar een plek is waar je kind zich veilig voelt en we van daaruit kunnen werken aan zijn of haar ontwikkeling.
Doelgroep:
Kinderen, jongeren en volwassenen die woonachtig zijn in de regio Kaatsheuvel, Loon op Zand, De Moer, Drunen, Tilburg, Heusden, Andel, Sprang-Capelle, Dongen of Waalwijk, neem dan contact op met TwinkelCoach & Co.
Ik ben geregistreerd bij:
Stibag
Zorgkaart4kids
Praktijk de Ceder, praktijk voor Integratieve Kindertherapie en Hypno Psychotherapie.
Over mezelf:
Ik ben Carina van Keulen, in 1961 geboren in Amersfoort. Van jongs af aan wist ik dat ik juf wilde worden, ik heb lange tijd in het speciaal basisonderwijs gewerkt. In 2007 ben ik gestart met de opleiding tot integratief kindertherapeut, in 2013 gevolgd door de opleiding tot hypnotherapeut, beide aan de Nederlandse Academie voor Psychotherapie te Amsterdam.
Werkwijze:
Ik werk vanuit de Integratieve benadering: Jij als mens staat centraal -niet je klacht of probleem- , jij met al je mogelijkheden en talenten, met je ervaring en wijsheid en je vermogen je eigen oplossingen te bedenken. Therapie op maat, afgestemd op alles wat jij hebt, bent en wilt, dat is integratief. De hele mens, dus lichaam en geest, emoties, spiritualiteit, denken, voelen, gedrag, sociale omgeving, alles hoort erbij en telt mee. Zodat je overal gebruik van kunt maken en alles kunt inzetten, in balans kunt zijn.
Deze zelfde werkwijze gebruik ik bij kinderen: Integratief betekent: door het combineren van alle kanten in jezelf, zodat deze elkaar aanvullen, word je een geheel; wanneer je een probleem hebt, voelt het soms voor jezelf of de buitenwereld alsof je het probleem bent; je bent je niet meer bewust van alle andere kwaliteiten, eigenschappen en emoties die er ook zijn. Door dit opnieuw te ontdekken en hervinden, word je weer wie je (helemaal) bent!
Doelgroep:
Kinderen, jongeren, volwassenen.
Specialisatie in Hechtingstherapie, waarbij ik werk met de moeders.
Ik ben geregistreerd bij:
AGB codes zorgverlener: 94-010952 en 90-044679
AGB code praktijk: 94-58860 en 90- 53382
Registratienummer Beroepsvereniging NGVH: 416-ECP
Registratienummer koepelvereniging NAP : ECP-NL-596
Anno Duiverman
Welkom bij Raafels, bureau voor workshops, oplossingsgerichte onderwijscoaching en communicatie te Hoogland. Raafels is een initiatief van Jasja van den Brink. Mijn doel is teams, leerkrachten en schoolleiders op een oplossingsgerichte en effectieve manier te begeleiden in hun ontwikkeling, zodat zij zichzelf op een gezonde en blijvende manier van binnenuit kunnen vernieuwen.
Bij Raafels staat de mens achter de leerkracht centraal.
Over mij:
Ik, Jasja van den Brink, heb als groepsleerkracht en IB-er mijn sporen verdiend in het basisonderwijs, waarna ik als Hogeschooldocent Onderwijskunde & Pedagogiek werkzaam ben geweest op een PABO. Ik ben gecertificeerd coach/therapeut en als communicatie- en train-de-trainer docent verbonden aan een HBO-opleiding tot coach/therapeut.
Via Raafels verzorg ik workshops, studiedagen en coaching rondom onderwijs, communicatie en persoonlijke ontwikkeling. De leerkracht als mens is hierbij het uitgangspunt.
Mijn werkwijze:
Bij een coachingstraject maak ik gebruik van een breed scala aan technieken zoals oplossingsgericht werken, NLP/communicatie, systemisch werk, metaforisch werken en op mindfulness/ACT én hersenonderzoek gebaseerde technieken om verandering te bewerkstelligen.
Mijn Doelgroep:
Werk je in het onderwijs en heb je last van stress en/of werkdruk, ben je bij Raafels aan het goede adres. Ik werk met mensen die burn out zijn of een burn out willen voorkomen en manieren zoeken om hun energie en levenslust weer terug te vinden. Ook begeleid ik mensen die zich afvragen of dit het nu is en het plezier in hun werk zijn kwijt geraakt. Of die een collega hebben waar ze absoluut niet mee door één deur kunnen en die energie slurpt. Die assertiever willen worden en beter op willen komen voor hun belangen.
Kortom: Werk je in het onderwijs en zit je ‘niet lekker in je vel’, neem dan contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om de mogelijkheden te verkennen!
Categorie:
Ontwikkeling en gezondheid
Ik ben geregistreerd bij: VBAG
In Kind & Tienerpraktijk aan de voet van de Drakenfontein te ’s -Hertogenbosch help ik al meer dan 10 jaar kinderen met emotionele en/of gedragsproblemen.
Kinderen én tieners kunnen soms té druk zijn, moeite hebben met regels, bazig zijn en constant ruzie maken, of kinderen die pijn en verdriet hebben van een scheiding, dit niet begrijpen en daardoor zich emotioneel niet kunnen uitten.
Oók zijn er kinderen die het wel goed doen, maar als het erop aan komt, té terughoudend zijn, faalangst hebben, onzeker zijn, concentratieproblemen hebben en daardoor niet goed uit de verf komen.
Voor al deze kinderen en tieners zijn de methode ’s ingezet bij ‘Het Schild’ in deze kinderpraktijk een unieke vorm van begeleiding én coaching dat kinderen helpt die vastlopen in belemmerend gedrag.
De praktijk is zeer makkelijk te bereiken door de grote parkeergarage onder het gebouw ter beschikking . Afspraken kunnen tot avonds acht uur plaatsvinden voor drukke ouders .
Werkwijze:
Wat doet kinderpraktijk ‘Het Schild’ voor uw kind?
De positieve werking die ‘Het Schild’ tijdens het proces van uw kind heeft is groot.
Het groeiende zelfvertrouwen en het lekkerder in hun vel zitten zijn meteen zichtbaar.
Ook kunnen zij beter omgaan met dagelijkse situaties en zijn ook gemotiveerd door de begeleiding die ze ervaren doordat deze direct aansluit bij hun eigen behoefte.
Zij voelen zich begrepen, begeleid en ondersteund.
Kinderpraktijk en Tienerpraktijk Het Schild is tevens gespecialiseerd in het behandelen en begeleiden van kinderen met ADHD , autisme, angsten ,hooggevoelige kinderen en lichamelijke klachten. Vanzelfsprekend staat centraal hierin het opbouwen en versterken van een gezonde en sterke relatie met uw kind zonder strijd.
Oók op school de juiste begeleiding
Vaak komt het voor dat het voor uw kind goed zou zijn als het óók in de klas die extra begeleiding en ondersteuning zou ondervinden die hij/zij nodig heeft.
Dan wordt (na wederzijds overleg) contact opgenomen met de leerkracht van uw kind om ook daar op de juiste manier uw kind te begeleiden.
Er wordt dan extra rekening met uw kind gehouden, om het op een begripvolle manier de juiste ondersteuning te bieden.
Opvallend binnen de training is het nauwe contact met de ouders en leerkrachten. Door ook hen bij het hele proces te betrekken worden kinderen gestimuleerd het verbeterde gedrag naar buiten te brengen en te handhaven. Iets wat deze kinderpraktijk graag ziet.
Kind & Tienerpraktijk ’t Schild is er voor alle kinderen in de leeftijd vanaf 6 mnd tot ongeveer 20 jaar.
Doelgroep:
kinderen/ tieners
Kind & Tienerpraktijk ’t Schild staat geregistreerd bij:
Beroepsvereniging BATC
Beroepsregistratie BR – 1618 AGB zorgverleners code 90040102 AGB Praktijkcode 900018540
Kids’ Skills Ambassador, Oplossingsgerichte therapie voor kinderen
Methode de Haan – Stibag
Consulten worden geheel of gedeeltelijk vergoed. Komt u hiervoor niet in aanmerking wordt het tarief voor u eenvoudig aangepast naar €40,-
Zorgondernemers Twente stelt zich breed op ten aanzien van opdrachtgevers. Overal zijn mensen te vinden die op de één of andere manier aangewezen zijn op begeleiding of ondersteuning. Zorgondernemers Twente is hierbij de aangewezen partij. Onze professionals zijn goed opgeleid en beschikken over ruime en relevante werkervaring. Alle professionals hebben hart voor mensen en voor organisaties. Wij zullen er altijd naar streven om alle belanghebbenden zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Over mij:
De professionals (leden) van de coöperatie Zorgondernemers Twente werken intensief samen om adequaat in te kunnen spelen om de cliënt de juiste begeleiding te leveren die via de kortste en beste weg leidt naar het gewenste resultaat. Wij profiteren van elkaars kennis en ervaring en stemmen de hulpvraag op elkaar af. Uiteraard altijd in het belang van de cliënt en de opdrachtgever.
Mijn werkwijze:
Korte lijnen & snel aan de slag
Bij algemene vragen kunt u het volgende telefoonnummer bellen: 06-48463608, kunt u via e-mail uw vraag stellen: info@zorgondernemers-twente.nl, of via ons contactformulier contact opnemen. Vermeld in alle gevallen wel altijd duidelijk uw naam en telefoonnummer.
Aanmeldingsprocedure
De aanmelding kan op diverse manieren plaatsvinden: via u, de huisarts of via de contactpersoon van de gemeente. Binnen 2- 5 dagen na aanvraag (afhankelijk van de urgentie) zal een intakegesprek plaatsvinden. Het gesprek vindt plaats bij u thuis of desgewenst op een andere locatie.
Begeleidingsplan voor mensen in het kader van de nieuwe WMO 2015 of Jeugdwet
Samen met de cliënt en eventuele familie wordt er een begeleidingsplan opgesteld. Bij minderjarigen is er altijd een ouder of vaste verzorger aanwezig. Het plan vormt de basis van de begeleiding. In het plan worden de persoonlijke gegevens, diagnose en persoonsbeschrijving, begeleidingsafspraken en doelen van de cliënt opgenomen. Hierin zal ook beschreven staan hoe er door u als cliënt aan de doelen dient te werken en welke begeleiding u hierbij krijgt.
Er vindt altijd een kennismaking plaats. Zorgondernemers Twente werkt met een plan die door beide partijen ondertekend wordt. Gedurende de begeleiding zal het begeleidingplan, manier van werken en de voortgang besproken worden en gaan we kijken of dit plan tussendoor bijgesteld moet worden. Elke begeleider heeft een eigen manier van werken. Wij vinden het belangrijk dat u een klik heeft met de begeleider en dat de werkwijze bij u past.
Begeleidingsovereenkomst
Naast het begeleidingsplan zal de cliënt en de begeleider een overeenkomst ondertekenen. Hierin staan alle rechten en plichten voor beide partijen. De overeenkomst wordt voor onbepaalde tijd ondertekend, maar kan tussentijds worden opgezegd.
Dagen en tijden
Onze begeleiding kan in overleg met u als cliënt. Dit is afhankelijk van de hulpvraag en de eventuele indicatie die gesteld is door de contactpersoon van de gemeente. Wij werken flexibel en houden zoveel als mogelijk rekening met uw wensen. Omdat wij met andere professionals samenwerken, is er altijd iemand aanwezig waar u op terug kunt vallen.
Locatie
De begeleiding kan plaatsvinden bij u thuis, op school, op het werk of elders waar de begeleiding gewenst is. De hulpvraag is hier leidend in.
Privacy en vertrouwelijke informatie
De belangrijkste regels voor de omgang met persoonsgegevens zijn vastgelegd in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Als Zorgondernemers Twente houden wij ons aan deze wet en gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens en het vertrouwen wat u in ons stelt.
Soms is het in uw eigen belang om informatie met uw huisarts of andere betrokkenen te delen. Wij zullen dit altijd eerst met u bespreken en uitleggen waarom wij dat noodzakelijk vinden.
Een uitgebreid overzicht vindt u onder het kopje: Privacybeleid
Tevredenheid
Wij controleren periodiek hoe onze dienstverlening wordt ervaren door de cliënt en door de opdrachtgever. Wij vragen bijvoorbeeld na hoe een cliënt het intakegesprek heeft ervaren en hoe de voortgang verloopt. Door de informatie die wij krijgen, kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.
Mijn Doelgroep:
Zorgondernemers Twente kan begeleiding of ondersteuning bieden aan diverse doelgroepen
Mensen die moeite hebben of problemen ondervinden op het gebied van:
zelfstandig wonen
het opbouwen van dagritme (bijvoorbeeld opstaan, maaltijden (voor-)bereiden, school, sport, toeleiding naar werk)
het (voor)bereiden van een gezonde en lekkere maaltijd
verslavingsproblematiek
zelfstandig wonen (begeleiding bij praktische vaardigheden)
financiële zaken regelen (rondkomen, inzicht in schulden, eventueel afspraken maken met schuldeisers, kasboekje bijhouden)
moeite met leren
organisatie en planning van studie
het ontdekken en toepassen van de juiste leertechnieken gedurende een opleiding
informatieverwerking bij beelddenkers
opbouwen en onderhouden van sociale contacten
gedrag
oriëntatie op mogelijkheden m.b.t. scholing of werk
functioneren op de werkvloer (jobcoaching)
Gezinnen die begeleiding of ondersteuning behoeven op het gebied van:
huiselijk geweld
financiële zaken (niet rond kunnen komen met de inkomsten, schulden)
complexe situaties waarbij de opvoeding niet vanzelfsprekend verloopt
autismegerelateerde problematiek
Mensen die door de wet strafbaar zijn gesteld:
hulp bij het maken van een nieuwe start in de maatschappij
hulp bij het zoeken van werk (solliciteren, ondersteuning bij bemiddeling naar werk)
hulp bij het voorkomen van recidive
Werknemers die begeleiding of ondersteuning behoeven op het gebied van:
Re-integratie 1e of 2e spoor
Outplacement
Loopbaanadvies
Jobcoaching
Categorie: Individuele begeleiding & coaching
Geregistreerd: